Vragen over bestellen

Ik wil een bestelling plaatsen maar het lukt niet?

Als het niet lukt om een bestelling online te plaatsen dan helpen wij u graag verder!

Er kunnen verschillende redenen zijn waardoor online bestellen niet lukt, zoals:

  • Er is een storing bij de bank waardoor u niet kan afrekenen
  • Er is een storing op onze website met bijv. de verzendmethode
  • Wellicht bent u vergeten een veld in te vullen waardoor de bestelling niet geplaatst kan worden

Bel ons op nummer 03 80 80 299 en wij zorgen er voor dat uw bestelling correct en direct in ons systeem wordt geregistreerd.

Uiteraard kunt u ook een email sturen naar info@outletkluizen.be met uw gegevens en wat u wenst te bestellen.

Hoe zit het dan met de betaling?

Geen enkel probleem. Wij kunnen een opdracht tot betaling direct starten vanuit onze betaalprovider en een beveiligde betaallink per email aan u doorsturen. Alle betaalmethodes blijven onveranderd beschikbaar en de betaalopdracht is reeds gelinkt aan uw bestelling. Zodra u succesvol heeft betaald wordt alles doorgezet en gaan wij over tot uitlevering.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Het kan natuurlijk gebeuren dat u zich na het bestellen bedenkt en uw order wilt wijzigen of annuleren. We zullen ons best doen met u te zoeken naar een passende oplossing, maar houd rekening met het volgende:

Als uw bestelling al is verzonden dan is wijzigen of annuleren niet meer mogelijk. Indien mogelijk proberen wij de zending te onderscheppen. Als dit niet tijdig lukt en de zending wordt toch aangeboden dan kunt u het beste de zending weigeren. Aan de bezorger kunt u aangeven dat er verkeerd besteld is en de zending retour afzender gestuurd kan worden.

Is de zending toch afgeleverd, neem dan contact met ons op.

Ik heb een verkeerd product besteld, wat kan ik doen?

Neem contact met ons op en wij passen uw bestelling direct aan. Per email sturen wij u een gewijzigde bevestiging. Reeds betaalde bedragen zullen worden gekoppeld aan de gewijzigde bestelling. Vanzelfsprekend is dit alleen mogelijk als uw bestelling nog niet verstuurd is.

Is uw bestelling al verstuurd? Neem dan direct contact met ons op.

Help, ik kan niet inloggen!

Indien u niet meer kan inloggen, dan kunt u door ons systeem automatisch een nieuw wachtwoord laten aanmaken. Per e-mail ontvangt u een nieuw wachtwoord. Indien gewenst kunt u dit wachtwoord wijzigen.

Opmerking

  • Alleen geregistreerde klanten kunnen inloggen. Zonder account kunt u niet inloggen.
  • Als u een account aanmaakt nadat u een bestelling heeft geplaatst, dan zal deze bestelling niet zichtbaar in uw account. Deze informatie wordt dus achteraf niet gekoppeld.Houd hier rekening mee.

Kan ik een afwijkend leveradres voor mij bestelling invoeren?

Dit is geen enkel probleem. Factuur- en afleveradres kunnen van elkaar verschillen. Op de afrekenpagina kunt u kiezen voor een afwijkend afleveradres.

Als u niets aangeeft, dan is het factuuradres gelijk aan het afleveradres.

Heeft u meerdere afleveradressen? U dient dan meerdere bestellingen in te voeren. Hiervoor het het meest eenvoudige als u een eerst account aanmaakt. In uw account kunt u vervolgens meerdere adressen opgeven.

Lukt het niet of wenst u hulp bij het plaatsen van een bestelling? Neem contact met ons op en wij maken het voor u in orde.

Ik heb een verkeerd e-mail-, factuur- of leveradres opgegeven bij mijn bestelling, wat nu?

Neem direct contact met ons op en wij passen uw order aan. Per email sturen wij u direct een gewijzigde orderbevestiging. Reeds betaalde bedragen zullen worden gekoppeld aan de gewijzigde bestelling. Vanzelfsprekend is dit alleen mogelijk als uw bestelling nog niet verstuurd is.

Is uw bestelling al verstuurd? Neem dan direct contact met ons op.

Hoe kan ik zien of ik 2 of meerdere bestellingen heb geplaatst?

Na het afrekenproces wordt u automatisch doorgeleid naar onze betaalprovider Buckaroo.

Als de betaling niet succesvol wordt afgerond, dan ontvangt u geen bestelbevestiging. Als u daarna opnieuw de bestelling plaatst en de betaling wel succesvol afrondt dan heeft u in totaal 1 bestelling geplaatst die zal worden uitgevoerd.

De eerste bestelling zullen wij annuleren. Bij twijfel nemen wij telefonisch of per e-mail contact met u op. Uiteraard kunt u ook contact met ons opnemen bij twijfel of vragen.

Kluis anoniem aankopen

Als u liever niet wenst dat wij uw gegevens in onze database registreren is anoniem aankopen mogelijk.

Om een bestelling te kunnen verwerken dienen wij minimaal wel over uw naam en emailadres te beschikken. Een telefoonnummer is wenselijk voor verdere opvolging en het maken van een afhaalafspraak.

Wilt u een kluis anoniem aankopen? Neem dan contact met ons op.

Heeft u een vraag over een product?

Wellicht is uw vraag al beantwoord!

Ga naar het betreffende product en vervolgens naar sectie "Vraag & Antwoord".

Indien u vraag al eerder gesteld is geweest dan vindt u hier direct het antwoord. Mocht uw vraag nog niet gesteld zijn, dan kunt u hier direct uw vraag over het product stellen.

U krijgt niet alleen razendsnel antwoord, maar u helpt ook anderen met uw vraag.

Telefoon

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 03 80 80 299.

Laagste prijsgarantie

Om aan te tonen dat wij de beste relaties en inkoopcondities hebben, betaalt u bij ons nooit te veel. Heeft u hetzelfde product ergens anders en tegen dezelfde condities voor een lagere prijs gezien?

Maak dan gebruik van onze laagste prijsgarantie en u ontvangt minimaal dezelfde prijs! Uitgezonderd hiervan zijn speciale (tijdelijke) acties of combinatieverkopen. 

De laagste prijsgarantie geldt vóóraf, nooit achteraf daar prijzen op internet continu kunnen wijzigen. Neem daarom direct contact met ons op.